Jaktyl
Metryczka
- Nazwa: Jaktyl
- Nazwa polska: Jaktyl
- Gatunek: totalna konwersja, nowy świat
- Twórca: HunterDarkness, Caphalor
- Produkcja: niemiecka
- Wersja polska: jest
- Tłumaczył: Brat Xardasa
- Dubbing: brak polskiego
- Platforma: Gothic II: NK
- Długość: średni
- Trudność: trudny
- Premiera: lipiec 2006
Jest to dość długa modyfikacja niemieckiej produkcji, gra się w nią bardzo fajnie ale jest kilka trudnych momentów (szczególnie dla maga) oraz kilka drobnych niedociągnięć. Fabuła jest dość oklepana, ale po przynudnawym (moim zdaniem) wstępie robi się coraz ciekawiej. Jak zawsze zachęcam do zapoznania się.
Oficjalny opis:
Kraina Jaktyl jest zagrożona przez czarnego maga. Budzisz się bez jakichkolwiek wspomnień w owej krainie i musisz spróbować przeżyć!
Mod oferuje:
- około 10 - 12 godzin gry;
- 4 rozdziały;
- fabuła nie związana z grą Gothic;
- kompletne udźwiękowienie dialogów (około 1500 dialogów);
- nowe skrypty wzbogacające grę:
- trucizna: strzały, bełty i bronie do walki wręcz mogą być nasączone rozmaitymi truciznami;
- najlepsze pociski są ładowane zawsze automatycznie;
- czasowe podwyżki cech;
- nowe czary i nowy amulet z innowacyjnym działaniem;
- nowe “Mobsis”, czyli przedmioty, z które można użyć (na przykład przetapianie rudy);
- … i wiele innych;
- wiele nowych umiejętności do opanowania;
- 2 gildie, do których możemy się przyłączyć (wojownik i mag Jaktylu);
- możliwość ustawienia trudności (3 stopnie);
- “lekki respawn” przeciwników, zależny od stopnia trudności;
- nowe przedmioty;
- około 100 NPC;
- trzy nowe światy: świat główny z lasem, kanionem, miastem, wieloma wieżami i jaskiniami oraz jeziorem, kopalnia i Miasto Nieumarłych.