Ministerium Demo cz. II

Napisał: Lord Michał VIII, 26 Wrzesień 2008 19:38

Metryczka

Druga część dema modyfikacji Ministerium jest bezpośrednią kontynuacją części pierwszej i rozgrywa się na prawie dziesięciokrotnie większej przestrzeni. Spotkamy na swojej drodze 11 postaci ale niestety autor zdecydował się wypuścić modyfikację jeszcze przed przerwą w działalności (czyt. sesja) i nie miał czasu na przetestowanie produktu co przekłada się na liczne niedociągnięcia. Miejmy nadzieję, że po powrocie pana Dantego zostanie wydana łatka.

Jak pamiętamy na końcu części pierwszej dema, wchodzimy w teleport, część druga zaczyna się po drugiej stronie tego teleportu czyli po drugiej stronie pasma górskiego Kingin. Jak pamiętamy z poprzedniej części chcemy dostać się do miasta Hemonia, aby tego dokonać musimy przedrzeć się przez przełęcz, w której to się znajdujemy.

Oficjalny opis:

Po raz kolejny przedstawiam zapowiedź mojej modyfikacji w wer. demo – Ministerium. W stosunku do poprzedniej wersji różni się wielkością (czterokrotnie większe). Ponieważ zbliża się sesja egzem. nie mam czasu na sprawdzenie gry pod względem poprawności skryptów, tzn. czy po prostu misje zlecane się da wykonać, czy nie ma problemów z wykonaniem poszczególnego zadania itp. Aby zrozumieć fabułę należało by zagrać wpierw w poprzednią część dema (ta jest jego bezp. kontynuacją). W chwili obecnej zawieszam tworzenie pełnej wersji na ok. 1 miesiąc. Nie wiem, kiedy wyjdzie pełna wersja – nieprędko. Po prostu pewnego dnia, pojawi się link do całego Ministerim. A zamysł jest taki, że jeżeli Diccuric był duży i oryginalny świat G2NK był bardzo duży, to świat Ministerium będzie większy od nich razem wziętych.

I na koniec jeszcze kilka statystyk porównawczych, co do pierwszej i drugiej części dema:

I część:II część:Rozmiar:175x50Rozmiar:1650x450Liczba NPC: 6 Liczba NPC: 11Liczba bestii: 43Liczba bestii: 261Czas gry: 2 hCzas gry: 3-5 hVer. 1.0.0 Ver. 1.0.1 BETA

Co dalej?

Po przekroczeniu przełęczy będzie ogromne miasto Hemonia a przed nim farmy, pastwiska, lasy. Za miastem ogrodzone tereny orków. Równolegle do terytorium orków i miasta będą niezbadane tereny (wyspa stosunkowo duża). Za terenami orków, wprowadzę zupełnie inną strefę klimatyczną, no i marzeniem jest wprowadzić do gry po raz pierwszy mroczne elfy.

Czas pokaże.

Miłej zabawy.